Categorie: Onderzoek
-
De patiënt in de lead! [impressie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
De huisarts als gids in plaats van reparateur: waarom we meer tijd nodig hebben voor échte zorg [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
The future is now: dit is hoe AI marketeers helpt [gastblog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
One size does not fit all: omnichannel marketing in de farma [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Student, basisarts en young professional… Gen-Z op het podium bij Marketing in Farma LIVE! [event]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Waarom doen HCP’s mee aan marktonderzoek vanuit de farma? Voor het geld natuurlijk! [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
“Integrale zorg als kans voor de farmaceutische industrie”. In gesprek met Wardell Amerika, neuroloog-in-opleiding [portret]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
“Patient empowerment kan naar een veel hoger niveau en onderzoek laat zien hoe” – in gesprek met onderzoeker Teuntje van Oss [portret]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
De kop van 2023 is er af! Nu al inspiratie nodig? Hier zijn wat goede voornemens en tips van de redactie! [opinie]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
“Patiëntenorganisaties stoffig? Hoezo?”- Marlies Mohr van Schildklier Organisatie Nederland [portret]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Roger Legtenberg: “Patiënt engagement moet echt business as usual worden in elke fase van klinische ontwikkeling tot en met commercialisering.” [portret]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
De invloed van temperatuur op mediadruk… een mythe ontzenuwd [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Nascholingen… fysiek, hybride, online of? [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
2021… een vruchtbaar jaar voor Platform Marketing in Farma [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Marketing in Farma Digest – 14 december 2021 [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
One size does not fit all: personalized marketing in de farma [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Marktonderzoek uitbesteden bij een bureau? Tien tips van Cornelie Abrahams van samhealth [checklist]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
KNAW pleit voor landelijke coördinatie om de ontwikkeling van nieuwe medicijnen te verbeteren [impressie]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Nieuw! De Marketing in Farma Digest [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Zeg nou zelf! Een lezersonderzoek… dat wil toch iedereen? [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Wat hebben leefstijlen, drijfveren en cultuurverschillen te maken met sales? In gesprek met Douwe Reitsma [portret]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Top 3 take aways van het mediabelevingsonderzoek 2020 [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Beste sales-rep: graag videobellen, een telefoontje mag ook en anders maar even niet…[blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Terugkijktip: Zembla over vervuilde geneesmiddelen [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Online of offline: that’s the question… [stelling]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Klinisch onderzoek in tijden van Covid-19… gaat ‘alles op het virus’ ten koste van de lopende agenda? [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
HCP’s benaderen in coronatijd? Kan prima, maar gooi het over de onderzoekende boeg! [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Medicijn in de maak… waar gebeurt wat? [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
“Farmaceuten storten zich alleen op de ontwikkeling van geneesmiddelen als er een gezond verdienmodel aan ten grondslag ligt” [portret]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Op zoek naar een andere functie? Moet lukken… [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Over trends, job-hopping en salaris-indicaties… wat doe jij over 12 maanden? [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Begrijpen we wel écht wat de patiënt beweegt? [stelling]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Transparantie in de zorg… hoe gaat het daar eigenlijk mee? [impressie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Nieuwe inzichten over VBHC [portret]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Deel 2: Everything helps, said Wang-Ching-Lee… while he… [dossier]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Dit is een long-read. Dat schijn je er tegenwoordig bij te moeten zeggen omdat lezers daar geen trek (meer) in hebben. Dus… [dossier]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Virtuele longzorg … stipje aan de horizon dat snel dichterbij komt [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
7 inzichten bij inzet LinkedIn in Pharma [blog]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
Productpositionering is een hoofdzaak [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
De corporate website van farmaceuten…. Don’t touch(point)? [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten