Emerce Health op 31 oktober 2019: bomvol innovaties in cure, care en technologie [aanbevolen]

Marketing in Farma is partner van Emerce Health, de jaarlijkse conferentie over de relevante ontwikkelingen, de slimste toepassingen en nieuwste innovaties en de impact daarvan in de zorg. Voor farmaprofessionals staan er ook dit jaar weer veel interessante sprekers en cases op het affiche, bijvoorbeeld van Babylon Health, LUMC, Radboud en Saltro over onderwerpen als voice marketing, Artificial Intelligence, patient journeys, design thinking en chatbots. Bekijk hier het hele programma.

Let op: als je je voor 1 oktober registreert profiteer je nog van de early bird korting.

Actie! Ga jij straks gratis naar de Emerce Health conferentie?

Op 30 september selecteren we volstrekt willekeurig 2 abonnees op de Marketing in Farma nieuwsbrief die gratis naar deze conferentie mogen. Wil je daar kans op maken? Abonneer je dan nu op onze nieuwsbrief. Ben je al abonnee? Dan ding je uiteraard net zo zeer mee om 1 van de 2 tickets te bemachtigen.



* verplicht veld

GSK | Brand Manager Vaccins

Lead the commercialization of our portfolio of vaccines on a national level by developing and implementing the marketing strategy and operational marketing mix and tactics….

Lilly | Therapeutic Advisor Immunology

Job Responsibilities: You are responsible to drive the business of our Immunology medicine(s) in hospitals within your region You will be responsible for the account…

Novartis | Customer Engagement Manager Dermatology

As Customer Engagement Manager, you will be responsible for key account management aligned with Priority Squad targets including managing specific account(s)/relationships. You will also manage…