InFarma LIVE! Hèt farmamarketing event van het jaar…

Donderdag 21 november aanstaande, vanaf 14 uur. Hij komt er weer aan… HET farmamarketing event van het jaar dat inspireert en schuurt. Platform InFarma nodigt alle farmaprofessionals van Nederland uit om er (kosteloos) bij te zijn. Ook dit keer in De Groene Afslag in Laren. En hou je vast, want we gaan op expeditie met z’n allen. Buiten de kantoormuren, want daar gebeurt het echt. Daar liggen de inspirerende situaties en cases. Oftewel: kom eens van dat eiland af!

MELD JE NU AAN, via deze link.

En wat een line-up hebben we weer voor elkaar weten te krijgen…

Van links naar rechts op de foto:

Douwe van der Werf, creative strategist bij A Bigger Story. Douwe is een creatief genie. Waarom? Klik maar eens rond op zijn website. Je komt ogen tekort. Op ons verzoek zal hij tijdens LIVE! zijn licht laten schijnen op het verhaal (al dan niet ontbrekend) van de farma en life sciences in Nederland.

Dat wordt smullen want niet voor niets staat er op zijn LinkedIn profiel: “As a creative director and producer with 20 years of experience in the creative industry, I focus on stories of positive change. Finding simple, compelling narratives in complex subject matter and turning these into powerful, visual campaign products is what I love doing. I’m there for you from strategy to creative execution of your most important stories: I research, write, design, direct and produce.”

Suzan Caron, country director bij Alexion Nederland. Werd hier onlangs al door redacteur Luyten van den Berg geportretteerd. Ook op de 21e zullen leiderschap, diversiteit en innovatie als rode draad door haar verhaal lopen. Want om van het eiland af komen EN ergens uit te komen waar het prettig is, heb je een kapitein nodig. Plus een veelzijdige bemanning, bevrouwing en vernieuwende tools en tactics.

Uit eerdergenoemd artikel: Suzan is een groot voorstander van diversiteit en inclusie in het bedrijfsleven, met name op het gebied van vrouwelijk leiderschap. “Ik denk dat vrouwen soms wat meer lef mogen tonen,” stelt ze. “Waar mannen vaker denken ‘ik ga het gewoon proberen’, steken vrouwen pas hun hand op als ze aan alle gestelde eisen voldoen. We moeten stoppen met perfectie na te streven en gewoon durven.”

Kortom: iets om naar uit te kijken!

Ed de Kievit, CEO bij OWNIT. Ook Ed de Kievit is bereid gevonden om op het spreekgestoelte plaats te nemen. Een zeer ervaren learning & development professional die skills en virtual reality heeft weten te combineren om tot effectievere groei van kennis, vaardigheden en competenties te komen.

Ed laat op zijn LinkedIn profiel optekenen: Ed is co-founder of OWNIT and the creative brain of the company. His dream is to create the most impactful scenarios so ambitious professionals can achieve their dreams. Ed believes that you always have to look at the bright side of life. It gives you the energy to enjoy what you do every day and will help to overcome challenges easier. Follow your dreams!!

Dat wil je niet missen, toch?

Bart Fischer, serial entrepreneur bij (logischerwijs) van alles, waaronder The Medguide Company en Ik wil eerlijke zuivel. Gooi er een kwartje in en hij gaat maar door. Bart is een van de meest veelzijdige en lenige ondernemers van de Lage Landen en zal zijn bijdrage ophangen aan de transformerende reis die hij aflegde in de retail, medicatie en zuivel met strategie en innovatie als rode draad. 

“Bart is a passionate, creative, and results-driven innovator who thrives at the intersection of strategy, design, and creative thinking. With a strong customer-centric focus, Bart is dedicated to exploring the entire value chain and seamlessly integrating both online and offline solutions. He is deeply passionate about innovation and the lean startup methodology, and he firmly believes in the power of multidisciplinary teams, co-creation, and maintaining a fun work environment”, zegt hij op zijn LinkedIn profiel. Je snapt, met dat kwartje komt het wel weer goed op de 21e!

Marc Pomp, zorgeconoom bij MP Economische Bedrijfsanalyse. Marc is beslist geen onbekende in zorgland. Hij promoveerde aan de Universiteit van Amsterdam en werkte voor o.a. de Nederlandse Zorgautoriteit, de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen en de Raad voor de Volksgezondheid en Zorg. Bij het Centraal Planbureau was hij als hoofd van de afdeling Regulering & Marktwerking betrokken bij het opstellen van het CPB-rapport Zorg voor concurrentie, met als centrale beleidsaanbeveling de invoering van het nieuwe zorgstelsel. Tegenwoord is hij zelfstandig adviseur en onderzoeker op het gebied van health economics.

En tot slot mogen we ons verheugen op de komst van Fonda Sahla, voorzitter van het Nationaal Netwerk Inclusieve Zorg, lid van de SER Topvrouwen en voormalig Tweede Kamerlid van D66.

Op LinkedIn zegt ze: “Ik ben een betrokken en participatieve professional met een sterke focus op inclusie en diversiteit. Door mijn brede ervaring en gezonde verstand weet ik diverse perspectieven samen te brengen en oplossingen te vinden die werkelijk aansluiten bij de behoeften van verschillende groepen. Tegelijkertijd blijf ik nieuwsgierig en sta ik altijd open voor nieuwe ervaringen en inzichten. Ik stel graag ongemakkelijke vragen en ga moeilijke gesprekken niet uit de weg. Mijn inzet en toewijding maken dat ik gewend ben om hard te werken, beschikbaar en bereikbaar te zijn, altijd in dienst van het grotere geheel.”

Zij zal ongetwijfeld voor een reality check gaan zorgen deze middag!

———————————————————————————————————

Wat was het een toffe middag op 7 december ’23 in De Groene Afslag! Deze sfeerimpressie laat dat wel zien denken we. Hieronder nog wat foto’s en redacteur Yvonne Massar schreef er dit artikel over.

————————————————————————-

Op donderdag 8 december 2022 vond een hele bijzondere Marketing in Farma LIVE! plaats over het belang en de kracht van verhalen in de farma. 4 markante en ondernemende (zorg)professionals lieten daar hun licht op schijnen met inspirerende verhalen en boeiende anekdotes.

Het was een zeer geslaagde middag, waar 80 vakbroeders en -zusters op afkwamen. Veel gehoorde feedback: inspirerend, vlot, gezellig en toplokatie.

Hier kun je de foto’s zien die gemaakt zijn.

———————————————————————————————————

Heb je het webinar van 4 maart 2021 gemist over de rol van fabrikant, media en zorgverlener in de voorlichting over coronavaccins? Of wil je het nog eens in alle rust terugkijken of er een collega op attenderen? Hieronder is het webinar ‘on-demand’ in zijn geheel terug te kijken. En wil je weten wanneer het volgende LIVE! event plaatsvindt?  Abonneer je dan op de InFarma nieuwsbrief en volg ons op LinkedIn .


advert


* verplicht veld

Merck | Brand Manager Fertility

As our new Brand Manager fertility The Netherlands, you will be an integral part of our dynamic Biopharma division. In this pivotal role, you will…

CEP Health | Marketeer

Are you a creative marketing strategist with a passion for crafting tailored campaigns that reach niche health and wellness markets?CEP Health is looking for an innovative Marketeer to join…

GSK | Brand Manager Vaccins

Lead the commercialization of our portfolio of vaccines on a national level by developing and implementing the marketing strategy and operational marketing mix and tactics….