Categorie: Digital
-
Maximale conversie: zo maak je de beste call-to-action voor jouw media-uitingen [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
“Leren in the-flow-of-work vormt de toekomst van educatie in de gezondheidszorg.”[portret]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
De komst van de digitale dokter: waar liggen de kansen? [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
De kop van 2023 is er af! Nu al inspiratie nodig? Hier zijn wat goede voornemens en tips van de redactie! [opinie]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
HELP!! Hoe krijg ik in hemelsnaam online meer aandacht van mijn artsen? [blog]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Succesvoller opt-ins verzamelen van artsen? Het zijn net mensen, dus benader ze dan ook zo! [blog]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Nascholingen… fysiek, hybride, online of? [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Waarom de QR-code niet mag ontbreken in jouw strategie [gastblog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Serious gaming gaat medische nascholingen transformeren[blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Wat mag er niet ontbreken in jouw marketingstrategie van 2022? [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
2021… een vruchtbaar jaar voor Platform Marketing in Farma [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Marketing in Farma Digest – 14 december 2021 [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Nieuw! De Marketing in Farma Digest [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Humor: een krachtig communicatiemiddel? [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Cross Media Nederland lanceert video- en podcastplatform MedFeed – in gesprek met initiatiefnemer Arlan van der Velden [video]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
LinkedIn Marketing, de nieuwste Cryptocurrency? [opinie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Instagram inzetten als onderdeel van je social media strategie? Zo doe je dat in 5 stappen! [checklist]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Drie tips om artsen succesvol een e-mail te sturen [checklist]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
In 6 stappen naar een effectief contentmarketingplan [checklist]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
Gaat LinkedIn traditionele advertentievormen overtreffen? [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
“Farmaceuten: toon je ambitie en til je digitale strategie naar een hoger sociaal en ethisch niveau”. Een gesprek met Prof. Dr. Ir. Daan Dohmen [portret]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Het belang van het consumptiemoment om artsen en patiënten te bereiken [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Clinical trials in coronatijd? it’s complicated… [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
“Klantcontact in tijden van crisis vraagt om slimme inzet van de self-guided detail aid” [blog]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
10 tips voor een effectieve virtuele meeting [checklist]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Platform Marketing in Farma | Live! the aftermovie [impressie]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
What’s hot in 2020? [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Wat Artificial Intelligence kan betekenen voor healthcare en farma [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Het DNA van Ferring (deel 2) [dossier]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Het DNA van Ferring (deel 1) [dossier]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Holt AI-bedrijf Babylon de Britse huisartsenzorg uit? [impressie]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Over trends, job-hopping en salaris-indicaties… wat doe jij over 12 maanden? [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Luisteren is het nieuwe kijken [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
3 zaken waarvan Roderick den Daas hoopt dat farma marketeers ze in 2019 oppakken [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Mix [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
E-health week: Wordt 2019 het jaar van digitale therapieën en zorgoplossingen? [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
(Waar) breng jij je boodschap over? [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Gamification is serious business [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
2012-2018: 6 jaar touchpointflows in de praktijk en wat we ervan kunnen leren [checklist]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Ik zie ik zie wat jij niet ziet… [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
“Chatbots: de toekomst van de gezondheidszorg?” [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Ontwikkelingen in POC Marketing [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Omgaan met opportunisme en principes bij customer journey mapping: twee praktijksituaties [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
7 inzichten bij inzet LinkedIn in Pharma [blog]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
Joehoe, hier heb je geklikt… [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Joehoe, hier klikken! [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Haal corporate website uit het verdomhoekje [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
De corporate website van farmaceuten…. Don’t touch(point)? [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Column: Click-spaan [opinie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Haal jij al het volledige potentieel uit de 6 C’s? [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute