Categorie: Creatie
-
Cannes Lions 2024: Siemens Healthineers wint Grand Prix met “Magnetic Stories” [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Product positioneren vanuit de wereld van de patiënt. ZEKER DOEN! [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Experience marketing in farma… JA of NEE? [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
“Zou je het zelf leuk vinden om te lezen, luisteren of kijken wat je hebt gemaakt?” – In gesprek met een doorgewinterde farmamarketeer [portret]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
De kop van 2023 is er af! Nu al inspiratie nodig? Hier zijn wat goede voornemens en tips van de redactie! [opinie]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
What’s your story? – in gesprek met ondernemer en schrijver Giuseppe Marzio [portret]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Goed, maar ook minder goed nieuws over Cannes Lions 2022 [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Wat mag er niet ontbreken in jouw marketingstrategie van 2022? [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
2021… een vruchtbaar jaar voor Platform Marketing in Farma [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Marketing in Farma Digest – 14 december 2021 [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Nieuw! De Marketing in Farma Digest [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Zonder emotie geen engagement! [opinie]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Pfizer, Roche en Teva in de race voor top creativity awards op Cannes Lions Live 2021 [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Klinkende nieuwe namen in redactieteam Marketing in Farma [portret]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Gaat LinkedIn traditionele advertentievormen overtreffen? [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Inhaak advertentiecampagnes tijdens de coronacrisis, dat kan beter! [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Evidence based campagne voor handen wassen in de coronacrisis – in gesprek met cardioloog en gezondheidswetenschapper Prof. Dr. Leo Hofstra [portret]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
“Klantcontact in tijden van crisis vraagt om slimme inzet van de self-guided detail aid” [blog]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Global versus local: waar moet je rekening mee houden als je een campagne overneemt uit het buitenland? [checklist]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Luisteren is het nieuwe kijken [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Op zoek naar de meest creatieve campagne in healthcare [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Cannes Lions Health 2019 [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Gedragsverandering door medical infotainment en engagement [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Mix [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Creativity must change lives [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Naamgeving: wat je wilt kan vaak wèl [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Joehoe, hier heb je geklikt… [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten