Categorie: Communicatie
-
De impact van de European Accessibility Act 2025 [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
De Bijwerkingen Smoesjes Bingo! [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Maximale conversie: zo maak je de beste call-to-action voor jouw media-uitingen [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Wat als je een product hebt met weinig onderscheidend vermogen? [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Product positioneren vanuit de wereld van de patiënt. ZEKER DOEN! [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Draagvlak creëren voor jouw ideeën. Hoe doe je dat? 3 beïnvloedingstechnieken uitgelegd [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Voor partnerschap is wederzijdse afhankelijkheid nodig [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
It’s a wrap [event]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
“Zou je het zelf leuk vinden om te lezen, luisteren of kijken wat je hebt gemaakt?” – In gesprek met een doorgewinterde farmamarketeer [portret]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
De kracht van taal [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
“Het gaat er niet om hoe vaak je valt, maar hoe vaak je opstaat, jezelf weer afstoft en doorgaat.” Zegt Jannie van den Broek over waardegedreven zorg in 2023 [portret]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
De kop van 2023 is er af! Nu al inspiratie nodig? Hier zijn wat goede voornemens en tips van de redactie! [opinie]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
HELP!! Hoe krijg ik in hemelsnaam online meer aandacht van mijn artsen? [blog]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
What’s your story? – in gesprek met ondernemer en schrijver Giuseppe Marzio [portret]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Reputatie komt te voet en gaat te paard [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Succesvoller opt-ins verzamelen van artsen? Het zijn net mensen, dus benader ze dan ook zo! [blog]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
De VPI onder de loep [checklist]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Wat mag er niet ontbreken in jouw marketingstrategie van 2022? [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
2021… een vruchtbaar jaar voor Platform Marketing in Farma [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Marketing in Farma Digest – 14 december 2021 [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Raising the voice of the patient… patient engagement from a European perspective [portret]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Nieuw! De Marketing in Farma Digest [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Coolblue doet alles voor een glimlach… kan dit binnen de farma ook? [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Agressieve, cutting edge marketing: waar ligt jouw grens? [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Humor: een krachtig communicatiemiddel? [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Zonder emotie geen engagement! [opinie]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
10 dingen die elke farmamarketeer moet weten van… CONTRACTEN [checklist]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Patient empowerment: de good, the bad, and the ugly [blog]
—
door
Leestijd: 7 minuten
-
Drie tips om artsen succesvol een e-mail te sturen [checklist]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Goodbye patient journey, welcome patient experience map! [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Stel: je werkt in de farma maar wilt geen vaccin… wat dan? [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Wat hebben leefstijlen, drijfveren en cultuurverschillen te maken met sales? In gesprek met Douwe Reitsma [portret]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Hoe aantrekkelijk zijn wij eigenlijk? [opinie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Corporate branding…waar stap je in als marketeer? [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Simpelere communicatie voor de 1,5 meter samenleving: zo doet Nieuw-Zeeland dat [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Celia Noordegraaf (Roche): “Met de RocheDialogues willen we zorgen voor aansprekende en open communicatie gericht op interactie en dialoog.” [impressie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
10 tips voor een effectieve virtuele meeting [checklist]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Hoe kan ik vat houden op mijn communicatiestrategie in de tijd van multichannel communicatie? – Een interview met Ben Prins van PVW Amsterdam [portret]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
What’s hot in 2020? [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Global versus local: waar moet je rekening mee houden als je een campagne overneemt uit het buitenland? [checklist]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Het DNA van Ferring (deel 2) [dossier]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Het DNA van Ferring (deel 1) [dossier]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Medisch nieuws in de media: een kijkje achter de schermen [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Congressponsoring bewijst eens te meer: eerst de relatie, dan pas het eigenbelang [opinie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Drie manieren hoe de patient journey zorg beter maakt [checklist]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Begrijpen we wel écht wat de patiënt beweegt? [stelling]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Transparantie in de zorg… hoe gaat het daar eigenlijk mee? [impressie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Luisteren is het nieuwe kijken [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Op zoek naar de meest creatieve campagne in healthcare [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Gedragsverandering door medical infotainment en engagement [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Mix [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
(Waar) breng jij je boodschap over? [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
De X-factor van storytelling [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Wat heeft ‘YES WE CAN’ met farma te maken? [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Naamgeving: wat je wilt kan vaak wèl [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Haal corporate website uit het verdomhoekje [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten