Categorie: Media
-
Maximale conversie: zo maak je de beste call-to-action voor jouw media-uitingen [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
One size does not fit all: omnichannel marketing in de farma [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
De kop van 2023 is er af! Nu al inspiratie nodig? Hier zijn wat goede voornemens en tips van de redactie! [opinie]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
Gelukkig hebben we deze foto’s ook nog… [impressie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Gelukkig hebben we de foto’s nog…[impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Zorgtransformatie door digitale zorg: Nu of nooit! In gesprek met Roland van der Vliet van Synappz [portret]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
De invloed van temperatuur op mediadruk… een mythe ontzenuwd [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Succesvoller opt-ins verzamelen van artsen? Het zijn net mensen, dus benader ze dan ook zo! [blog]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Nascholingen… fysiek, hybride, online of? [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Terug naar normaal… wat betekent dat voor farmamarketing? [impressie]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Waarom de QR-code niet mag ontbreken in jouw strategie [gastblog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Serious gaming gaat medische nascholingen transformeren[blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Wat mag er niet ontbreken in jouw marketingstrategie van 2022? [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
Kakelen – klagen – klacht indienen. Wordt de consument steeds mondiger? [blog]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
2021… een vruchtbaar jaar voor Platform Marketing in Farma [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Marketing in Farma Digest – 14 december 2021 [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Nieuw! De Marketing in Farma Digest [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Cross Media Nederland lanceert video- en podcastplatform MedFeed – in gesprek met initiatiefnemer Arlan van der Velden [video]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Pfizer, Roche en Teva in de race voor top creativity awards op Cannes Lions Live 2021 [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
LinkedIn Marketing, de nieuwste Cryptocurrency? [opinie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Instagram inzetten als onderdeel van je social media strategie? Zo doe je dat in 5 stappen! [checklist]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Drie tips om artsen succesvol een e-mail te sturen [checklist]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Het webinar over coronavoorlichting gemist? Hij staat online! Met als kers op de taart: product claims op social media gewoon toelaatbaar?! [impressie]
—
door
Leestijd: 4 minuten
-
In de media roepen dat je pro- of anti-vax bent… op glad juridisch ijs? Deel 2 van een tweeluik [dossier]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
In 6 stappen naar een effectief contentmarketingplan [checklist]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
Gaat LinkedIn traditionele advertentievormen overtreffen? [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Top 3 take aways van het mediabelevingsonderzoek 2020 [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Terugkijktip: Radar over medicijnverspilling [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Terugkijktip: Zembla over vervuilde geneesmiddelen [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Inhaak advertentiecampagnes tijdens de coronacrisis, dat kan beter! [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Tijd voor de vakantie… alles loslaten of klaarzetten voor het najaar? [stelling]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Zo selecteer je de juiste media voor jouw boodschap [checklist]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Het belang van het consumptiemoment om artsen en patiënten te bereiken [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Clinical trials in coronatijd? it’s complicated… [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Zembla: Medicijnmacht China tijdens de Coronacrisis [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Platform Marketing in Farma | Live! the aftermovie [impressie]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Platform Marketing in Farma lanceert vernieuwde website [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Emerce Health: tjokvol patient journeys, VR, AI, agile en machine-learning [impressie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Medisch nieuws in de media: een kijkje achter de schermen [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Congressponsoring bewijst eens te meer: eerst de relatie, dan pas het eigenbelang [opinie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Drie manieren hoe de patient journey zorg beter maakt [checklist]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
31 oktober op Emerce Health: spraakherkenning, kunstmatige intelligentie en digitale geestelijke gezondheidszorg [aanbevolen]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Emerce Health op 31 oktober 2019: bomvol innovaties in cure, care en technologie [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Kracht van diversiteit en inclusiviteit [opinie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Luisteren is het nieuwe kijken [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Dit is een long-read. Dat schijn je er tegenwoordig bij te moeten zeggen omdat lezers daar geen trek (meer) in hebben. Dus… [dossier]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Gedragsverandering door medical infotainment en engagement [impressie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Cannes Lions Health 2019 coming up! [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
3 zaken waarvan Roderick den Daas hoopt dat farma marketeers ze in 2019 oppakken [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Mix [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Positieve aandacht [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Waar is de creativiteit? [stelling]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
(Waar) breng jij je boodschap over? [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Gamification is serious business [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
2012-2018: 6 jaar touchpointflows in de praktijk en wat we ervan kunnen leren [checklist]
—
door
Leestijd: 5 minuten
-
Ik zie ik zie wat jij niet ziet… [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Ontwikkelingen in POC Marketing [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Omgaan met opportunisme en principes bij customer journey mapping: twee praktijksituaties [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Apple Health baas begint medische start-up [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
Online community voor marketing bedrijven in de farmacie [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute
-
7 inzichten bij inzet LinkedIn in Pharma [blog]
—
door
Leestijd: 6 minuten
-
Joehoe, hier heb je geklikt… [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Joehoe, hier klikken! [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Haal corporate website uit het verdomhoekje [opinie]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
De corporate website van farmaceuten…. Don’t touch(point)? [blog]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Elke marketeer een eigen R&D budget! [blog]
—
door
Leestijd: 2 minuten
-
Column: Click-spaan [opinie]
—
door
Leestijd: 3 minuten
-
Haal jij al het volledige potentieel uit de 6 C’s? [aanbevolen]
—
door
Leestijd: < 1 minute